dijous, 23 de març del 2017

Els Txarango, més que un grup.



A en Gerard també li agrada el grup Txarango. Va enviar aquest comentari com a resposta a l'enviament que va fer en Nil:

Nil, m'encanta! A més a més de no poder estar escoltant-la sense ballar, crec que Txarango és un dels grups amb més valors socials i personals del nostre país. Em van emocionar a Catalunya, a Palestina i des d'Idomenei, amb els nens i nenes refugiats. Quan a una música que t'agrada li afegeixen compromís social pels més desfavorits...el resultat és senzillament extraordinari. Que diguin que volen fer que la seva música no només agradi sinó que sigui denúncia i compromís per un món millor és fabulós.
"Obriu les portes", "Resiste y grita" o "T'espero" m'emocionen. La primera vegada que les vaig escoltar em queien les llàgrimes. I ara, encara, força vegades.
Gràcies per compartir-lo. 
Us passo per correu un vídeo on s'explica tot això per si l'Equip coordinador vol penjar-ho.

Gerard

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada